Siuntimas ir prekių gražinimas

Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Atsisakęs sutarties, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui savybėms ir veikimui nustatyti.

Jeigu prekės siųstos iš AK47tuning sandėlio, prekės gali būti grąžinamos į AK47tuning sandėlį, adresu Šereikos g. 20 Vilkyškiai.
Jeigu prekės siųstos iš tiekėjo (ne AK47tuning sandėlio) ir pirkėjas jos atsisako, jis privalo jas atsiųsti atgal i tiekėjo sandelį.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pardavėjas į tai atsižvelgęs gražina atitinkamą sumą savo nuožiūra.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį.

Prekė turi būti be trūkumų, kurie galėtų atsirasti dėl to, kad Klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo/sandėliavimo taisykles.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Jeigu užsakoma vinilinė plevelė, nepaisant pasirinkus nemokamą siuntimą pinigai už plevelės siuntimą ir išmuitinimą negražinami.

Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

• prekėms ir detalėms, kurios užsakytos ir pagamintos pagal individualų pirkėjo užsakymą


Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1) Prekės užsakymo numerį;

2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);

3) Prekės pakuotės nuotrauką;

4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

Pažeista siunta

Pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

• apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

• siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

• patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

• jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos;

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nurodytų sąlygų.

Pristatymas

Parduotuvė įsipareigoja nurodyti apytikslią pristatymo terminą prie kiekvienos prekės, jei prekės tiekėjas pateikia duomenis apie prekės gavimo terminą. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu ir klientas reiškia pretenzijas, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.

Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 48 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.

Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Bendrosios nuostatos

Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

Klientas privalo susipažinti su svetainės taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.

Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.

Susisiekite

Iškilus klausimams dėl siuntimo ar prekių gražinimo, prašome kreiptis į elektroninį pašta:
sales@ak47.lt